יום חמישי, 1 במאי 2014

אפשר לעשות רושם ? דירה יד שנייה

את הזוג המקסים הכרתי דרך חברי המעצב ניצן הורביץ שהבין שנדרשת שם עבודת סטיילינג יותר מאשר אדריכלות והפנה אותם אליי.
בפגישה הראשונה הם הראו לי את "הכלה", הדיירת שמכרה להם את הדירה ניסתה להרשים אותי "הייתה פה מעצבת וילונות, את היתר עשינו לבד"
אחרי שיצאנו הבהרתי שהדירה תצטרך לעבור כמה שינויים קוסמטיים, בין היתר פתיחת קיר בפינת האוכל וזה המקביל לסלון .
המשימה הראשונה הייתה להוריד את כל קירות הגבס שהכבידו על החלל המשימה השנייה הייתה לצבוע את כל החלל ולתקן את כל נקודות התאורה ואחרי הכול...להלביש את הבית מטבח חדש ריהוט, תאורה ואביזרים משלימים.

את הכול עשינו בשלבים. לתפקיד נבחר טל ששבר וצבע וגם הרכיב את הגשמת קיר ה"פנטזיה" שלי בסלון .
אפשר לומר שהדירה אובזרה במותגים לצד פריטים מאיקאה ואני חייבת לומר שכולם יושבים יחד ומשתלבים נהדר אז, לפני שנעשה רושם...
זו התמונה האהובה עליי, מבט מהסלון לכיון פינת האוכל והמבואה וכל זה התאפשר אחרי שקירות הגבס ירדו .

צילום : ריקי בירנבוים


פינת האוכל הולבשה בווילונות רומאים ובשולחן זכוכית. בכדי לא לשעמם בחרנו שני גוונים של כיסאות שנרכשו מטולמנס.

המטבח הישן הוסר ובמקומו עומד היום, מטבח לבן, צעיר ורענן...וגם אי קטן לארוחת צהריים קלה.


צילום : ריקי בירנבוים

בלי לשים לב...המנורה מבית איקאה מזכירה לנו טיפה את הגרפיקה שבטפט

צילום : ריקי בירנבוים 

וזו  ה"כלה" שקיבלתי מהדיירים הקודמים.










הקיר המשותף למטבח הוא קיר המבואה של הבית ואורכו יותר מ -4 מטר.
הדיירים הקודמים העדיפו לשים ספרייה גדולה.
אני בחרתי לשים קונסולה רחבה, מראות וטפט עם הדפס גדול עם שיאיר לי את כל הכניסה לבית.


צילום : ריקי בירנבוים

צילום : ריקי בירנבוים

צילום : ריקי בירנבוים 


ואחרון חביב... אזור הסלון וקיר הטלוויזיה זו התמונה לפניי, קיר משושה וילונות רומאים על מפתח גדול שהקטינו את החלל כפי שעשו הדיירים הקודמים.







אחרי שהקיר נפתח, הלבשנו מחדש את החלון בווילונות גדולים שהוזמנו מאורגד
גוף תאורה שהוא קישוט בפני עצמו נרכש מיאיר דורם


צילום ריקי בירנבוים


שטיח, ספה חדשה וכריות של KAS  שמכניסות צבעוניות לחלל


צילום : ריקי בירנבוים

צילום : ריקי בירנבוים


התמונה הוזמנה מחברתי האדריכלית ענת מור אבי המוכשרת.


צילום : ריקי בירנבוים 

 השולחן המיוחד נרכש מאייטמס גלרי

צילום: ריקי בירנבוים



צילום ריקי בירנבוים

כיסאות "הצדף" של ווגנר  (רפרודוקציה) נרכשו מאי.די.דיזיין


צילום : ריקי בירנבוים 





















צילום : ריקי בירנבוים 

קיר הטלוויזיה עשוי משני ראשי לוחות שחוברו יחד שנרכשו באיקאה
המדפים אובזרו בפריטים שנבחרו בקפידה מכל מיני חנויות.


צילום : ריקי בירנבוים 


צילום : ריקי בירנבוים 



צילום : ריקי בירנבוים 


צילום ריקי בירנבוים 

וזה מה שרואים כשיושבים בסלון...

צילום : ריקי בירנבוים 


צילום : ריקי בירנבוים 

צילום: ריקי בירנבוים 

אין לי מושג אם הדיירים הקודמים הגיעו לראות את הבית לאחר השיפוץ, הלקוחות שלי קיבלו דירה חדשה מאווררת ומסוגננת לפי טעמם האישי ואני מאחלת להם שימשיכו ליהנות כל יום מחדש.

כשסיימנו את השיפוץ השכנה ממול נכנסה וזה בדיוק מה שהיא אמרה :  "וואו, הכול כל כך יפה, איזה יופי הווילונות הגדילו את כל החלל, אני לא מאמינה שהעתקתי מהדיירת הקודמת את הווילונות הרומאים בסלון...עכשיו אני מבינה שצריך לשנות" .
ועל זה נאמר "הדשא של השכן... לא תמיד נכון"  


שלכם,
ורד בן סימון 
סטייליסטית ומרצה לעיצוב 
v.vered@gmail.com


17 תגובות:

  1. ורד, איזה מהפך מדהים חוללת בדירה. בהחלט מגיע לזוג המקסים הזה לקבל את הטאץ' המיוחד שלך כדי להגיע לתוצאה שאפשר לראות בתמונות. תענוג!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה עמית, אתה באמת זוכר איך הבית הזה היה נראה לפניי אין ספק, שעבר מהפך והווילונות נתנו את האווירה והחמימות שהבית הזה היה צריך...

      מחק
  2. ורד הדירה יפייפיה!! מהפך נהדר, ואין שום קשר בין הדירה ההיא לדירה כיום. והשכנה-שתפנים מה יש פה ותקרא לך מהר!! עבודה נהדרת!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ציפוש, אכן - מהפך !! ולגבי השכנה, כל אחד וזמנו הוא...

      מחק
  3. מקסים וחמים! מה הגוון היפה בקירות?

    השבמחק
  4. מקסים! מהיכן המראות?

    השבמחק
  5. מקסים ורד. כמה לא מפתיע. בהיר, נקי. סטייל במיטבו ! שינוי של ממש...

    השבמחק
  6. ורד יקירתי ,פרגון במקצוע שלנו הוא לא דבר שיגרתי :) אבל אני אוהב לפרגן .
    עשית עבודה נפלאה ,מרגישים את היד שלך בכל פינה ,עדינות ורגישות בטיפול ,יחודיות בבחירת החומרים והצבעים .
    אני שמח על החיבור ומבין שכולם מרוצים

    השבמחק
    תשובות
    1. ניצן, נראה לי שאנחנו עשויים מאותו החומר ופרגון הוא חלק מאיתנו - אני חושבת שבסה"כ זכינו.
      אני שמחה שאהבת את התוצאה - מחמאה גדולה עבורי !
      שוב תודה :)

      מחק
  7. ורד, מדהים.אהבתי את השילובים ואת היצירתיות.הצבעים מדהימים והדירה טובלת באווירה חמה ונעימה.פשוט מקסים.אני אוהבת מאוד!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה תמארי, על הפרגון החם, מחמם את הלב לקרוא :)

      מחק
  8. ורד, יופי של מהפך לדירה. אהבתי מאוד את קיר הטלויזיה. ובכלל הצבעים מקסימים.

    השבמחק